Počet záznamov: 1  

V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku

  1. Názov V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku
    Autorské údajeMatej Šucha
    Autor Šucha Matej
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 3 (21. januára 2016), s. 40-41. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * zákazníci * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * podnikanie * ekonómia behaviorálna * Nobelova cena
    AnotáciaSnaha behaviorálnych vedcov vyvrátiť základný predpoklad ekonómie o tom, že ľudia sú racionálni a poznajú svoje preferencie. Udelenie Nobelovej ceny za ekonómiu Danielovi Kahnemanovi, najvýznamnejšiemu behaviorálnemu ekonómovi, v r. 2002. Pochopenie zmýšľania zákazníkov ako dôležitý faktor v podnikaní. Menu engineering. Kľúč k zákazníckej spokojnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1