Počet záznamov: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu

  1. Názov Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu
    Preklad názvuAnalysis of the factors that influence internet shopping
    Autorské údajeJozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík
    Autor Bucko Jozef
    Spoluautori Ferencová Martina
    Kakalejčík Lukáš
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2015. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá internet * spotrebitelia * prieskum informačný * nákup elektronický * marketing elektronický
    AnotáciaAnalýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF617.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.