Počet záznamov: 1
Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci
Názov Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci Autorské údaje Dušan Straňák Autor Straňák Dušan Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 7, č. 12 (2015), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * racionalita * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * služby obyvateľstvu Anotácia Pri udržaní si zákazníka odborníci radia vplývať na racionálnu i emotívnu rovinu spotrebiteľa. Hodnotenie výborného zákazníckeho servisu na základe 4 + 1 kľúča spokojnosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-12
článok
Počet záznamov: 1