Počet záznamov: 1  

Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

  1. Názov Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí
    Autorské údajeViera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková, recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň
    Ďalší autori Pavliková Marta (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Matulčíková Marta (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Kriváň Andrej (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [75 s., 7 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá euromarketing * Európska únia * politika medzinárodná * spotrebitelia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra889202, 889203
    Archív EPCE15 01486-001, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    elektronická kniha

    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    889202SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    889203SEKSklad knižničného fonduvoľný
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.