Počet záznamov: 1  

Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu

  1. Názov Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu
    Autorské údajezostavovateľ: Pavol Kita
    Ďalší autori Kita Pavol (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - 279 s. [18,24 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4159-6
    PoznámkyVEGA 1/0282/15.
    Iné súvisiace práce Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu / Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 ; Kita Jaroslav ; Grossmanová Marta ; Kita Pavol ; Konštiak Pavol ; Knošková Ľubica ; Sitášová Jana ; Vasiľová Mária ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra ; Ekonomická univerzita v Bratislave
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01470-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.