Počet záznamov: 1  

Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector

  1. Názov Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector
    Preklad názvuMarketing vzťahov a zákaznícka vernosť v B2C sektore
    Autorské údajeLukáš Zendulka
    Autor Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 372-381. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPorovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Súvislosť marketingu vzťahov a lojálnosti zákazníka. Lojálne cítenie spotrebiteľa vo svete. Benefity z lojálnych programov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-027, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti706.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.