Počet záznamov: 1  

Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia

  1. Názov Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia
    Súbežný názovMarketing contribution to creating consumer awareness
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. S. 16-27 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4164-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * výrobky * cyklus výrobku životný * ekológia * recyklácia odpadu * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMožnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Enviromentálne orientované stratégie. Tvorba enviromentálne orientovaných výrobkov. Nový pohľad na životný cyklus výrobkov. Systémové ponímanie vzniku výrobku. Ekonomický rast ako príčina konzumného správania. Plánované zastarávanie výrobkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01487-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF611.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.