Počet záznamov: 1
Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
Názov Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie Súbežný názov European marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 19-28 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Európska únia * marketing * marketing globálny * marketing medzinárodný * euromarketing * trh spoločný Anotácia Formovanie a obsah európskeho marketingu ako novej koncepcie analýzy a štúdia veľkého a heterogénneho európskeho trhu , ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom globálnom prostredí. Autorka sa opiera pritom o analýzu, komparáciu a syntézu teoretických poznatkov domácich a hlavne zahraničných autorov, ako aj o vlastné výsledky výskumného snaženia danej problematiky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01486-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 200.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1