Počet záznamov: 1  

Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie

  1. Názov Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
    Súbežný názovEuropean marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 19-28 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Európska únia * marketing * marketing globálny * marketing medzinárodný * euromarketing * trh spoločný
    AnotáciaFormovanie a obsah európskeho marketingu ako novej koncepcie analýzy a štúdia veľkého a heterogénneho európskeho trhu , ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom globálnom prostredí. Autorka sa opiera pritom o analýzu, komparáciu a syntézu teoretických poznatkov domácich a hlavne zahraničných autorov, ako aj o vlastné výsledky výskumného snaženia danej problematiky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01486-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti200.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.