Počet záznamov: 1  

Euromarketing – marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)

  1. Názov Euromarketing – marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)
    Súbežný názovEuromarketing – marketing audit in practise (results of a research)
    Autorské údajeViera Čihovská, Šárka Kličková
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 29-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2014. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Európska únia * euromarketing * audit * trh spoločný * podnik * Slovensko * Taliansko * dotazníky
    AnotáciaEuromarketing predstavuje modernú manažérsku koncepciu pre realizáciu efektívnej výmeny na jednotnom európskom trhu, ktorý rozširuje oblasť svojho skúmania z pôvodne separovaných trhov na trh multinacionálny a multikultúrny. Strategický význam marketingového auditu a jeho možností pre udržanie dobrej kondície podniku v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Reálny pohľad na skutočnú aplikáciu a využívanie marketingového auditu v praxi podnikov na Slovensku a v Taliansku a postoje podnikov k nemu v kontexte sledovania spoločných tendencií podnikov na európskom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01486-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti238.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1