Počet záznamov: 1  

Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu

  1. Názov Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu
    Súbežný názovEuropean consumer in fashionable clothing market on the example of the largest retailers in the area of the European market
    Autorské údajeVeronika Miháliková
    Autor Miháliková Veronika
    Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 49-60 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * odevy * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * modely riadenia * euromarketing
    AnotáciaCharakteristika a analýza modelov riadenia dvoch spoločností, ktoré dosahujú v oblasti predaja módnych odevov najvyššie obraty na európskom trhu. Identifikácia atribútov podnecujúcich konkurenčnú výhodu spoločností ZARA a H&M, prieskum zákazníckych motívov, potrieb a preferencií v prostredí slovenského trhu, vytvorenie profilu zákazníka a návrh odporúčaní vedúcich k zdokonaleniu existujúcich procesov a zvýšeniu kvality poskytovaných služieb.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.