Počet záznamov: 1  

Meranie a hodnotenie efektivity public relations

  1. Názov Meranie a hodnotenie efektivity public relations
    Preklad názvuMeasurement and evaluation of public relations effectiveness
    Autorské údajeAndrea Krajniaková
    Autor Krajniaková Andrea
    Zdrojový dokument Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 3, č. 1 (2015), s. 94-103. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2015. ISSN 1339-0767
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá meranie * efektívnosť * vzťahy s verejnosťou
    AnotáciaVývoj skúmania merateľnosti efektivity PR. Stručný historický prehľad. Definovanie PR outputs, outtakes a outcomes. Náčrt existujúcich metrík a ich používanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.