Počet záznamov: 1  

Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia

  1. Názov Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia
    Preklad názvuLaunching a new product on the market - case study
    Autorské údajeJana Naščáková, Mária Čuchráčová
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Čuchráčová Mária
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 3 (2015), s. 26-31 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * kozmetika * štúdie prípadové
    AnotáciaUvedenie nového produktu na trh predstavuje pre podnik príležitosť rastu ako aj získania lepšej konkurenčnej pozície na trhu. Spoločnosť predpokladá, že pri zavedení produktu a do 3 mesiacov od tohto dátumu dosiahne objem tržieb z predaja novej vône o 10 % vyššie, ako pri porovnateľných produktoch. Každý nový produkt a inovácia, predstavuje snahu o získanie konkurenčnej výhody. Hlavne v kozmetickou priemysle je pritom novým produktom sledovaná snaha o jedinečnosť a tým získanie lojality zákazníkov, ktorých nebude jednoduché presvedčiť na konkurenčný produkt.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01583-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti259.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.