Počet záznamov: 1  

ABC Analysis as a Basis of the Marketing Strategy in Company XY

  1. Názov ABC Analysis as a Basis of the Marketing Strategy in Company XY
    Preklad názvuABC analýza ako základ marketingovej stratégie v podniku XY
    Autorské údajeNatália Jergová
    Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 8 (2015), pp. 285-287 online. - Arad : Adoram, 2015. ISSN 2344-2409
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá metóda ABC * produkty * odbyt
    AnotáciaABC analýza pre tvorbu predajnej stratégie podniku. Analýza na základe vlastností zákazníkov a produktu. Návrhy pre predajcu vyplývajúce z analýzy ABC.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01816-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: Nr. 8

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF93.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.