Počet záznamov: 1  

Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí

  1. Názov Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí
    Súbežný názovCause related marketing – contribution to sustainable development in a global environment
    Autorské údajeZdenka Musová, Zuzana Huliaková
    Autor Musová Zdenka
    Spoluautori Huliaková Zuzana
    Zdrojový dokument Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy : zborník príspevkov z [9. ročníka] medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 27. október 2015. S. 1-6 [CD-ROM]. - Banská Bystrica : Belianum, 2015 / Orviská Marta ; Krištofík Peter ; Pisár Peter ; Nemec Juraj ; Uramová Mária ; Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-557-1054-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing sociálny * charita * altruizmus * nástroje marketingové * skupiny cieľové * umiestňovanie produktov
    AnotáciaSkúmanie dobročinného marketingu v teoretickej aj praktickej rovine ako inovatívneho spôsobu zodpovedného marketingového správania podnikov. V záujme každého podniku v prípade realizácie dobročinného marketingu by malo byť, aby spotrebitelia mali čo najpozitívnejší vzťah k podporovanému produktu, značke, či samotnému podniku a partnerskej neziskovej organizácii.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF504.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.