Počet záznamov: 1  

Budovanie pozície značky v športe

  1. Názov Budovanie pozície značky v športe
    Súbežný názovBrand building in sport
    Autorské údajeJakub Krako
    Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 33-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky * budovanie značky * šport * hry * Slovensko
    AnotáciaBudovanie značky Slovenského paralympijského výboru (SPV). SPV v spolupráci s paralympijskou marketingovou spoločnosťou sa zaoberajú podstatou marketingu paralympijského športu. Príspevok chce posúdiť špecifiká značky SPV voči iným značkám, získať dostatočné informácie na to, aby sa dala značka správne definovať, určiť produkt, segment, pre ktorý je produkt určený.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01549-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti250.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.