Počet záznamov: 1
Využitie senzorického marketingu v podpore predaja
Názov Využitie senzorického marketingu v podpore predaja Súbežný názov Sensory marketing application in sales promotion Autorské údaje Katarína Plevová Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 60-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá predajne * zákazníci * správanie spotrebiteľa * marketing vnemový Anotácia Vnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01549-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 238.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1