Počet záznamov: 1  

Využitie senzorického marketingu v podpore predaja

  1. Názov Využitie senzorického marketingu v podpore predaja
    Súbežný názovSensory marketing application in sales promotion
    Autorské údajeKatarína Plevová
    Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 60-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predajne * zákazníci * správanie spotrebiteľa * marketing vnemový
    AnotáciaVnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01549-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti238.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.