Počet záznamov: 1  

[The Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives]

  1. Názov [The Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives]
    Autorské údajeNatália Tarišková
    Autor Tarišková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2015), s. 103-104. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1336-3301
    Recenz.dok.The Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives / Wolf, J. Michael : Times books, 1999
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * podnikanie * zákazníci * film * marketing
    AnotáciaRecenzia na knihu Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives. Skladá z desiatich kapitol, ktoré pokračujú z úvodu do "zábavnej zóny" na "pohľad od zajtra." Wolf starostlivo skúma plný rozsah obchodných situáciách, v ktorých zábava hrá čoraz dôležitejšiu úlohu. Napríklad sa zameriava na zábavu zameranú na zákazníka, e-faktor ( "neexistuje žiadny obchod, bez šoubiznisu"), bitka o pozornosť, boj o svetovládu, genéza javu (teda bez ohľadu na novo definuje "úspech" ), to, čo nazýva "enteractivity", Brand impéria a roľa sponzorov.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01573-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.