Počet záznamov: 1
Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku
Názov Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku Súbežný názov Non-traditional media and its application in the communication mix of Slovak cultural institutions Autorské údaje Markéta Plichtová Autor Plichtová Markéta Zdrojový dokument Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou venovanej kulturologičke Anne Fischerovej : 15. mája 2014 v Bratislave. S. 171-179 CD-ROM. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014 / Gažová Viera ; Chomová Svetlana ; Chovancová Petra ; Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou. ISBN 978-80-223-3616-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina, slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * inštitúcie verejnoprávne * médiá * kultúra * Slovensko Anotácia Aktuálne otázky marketingu kultúry ako jednej z kľúčových sfér záujmu aplikovanej kulturológie. Nové typy marketingovej komunikácie, ktoré sú zmapované teoretikmi až po ich otestovaní marketérmi v praxi. Pozitíva a negatíva netradičných médií ako výrazného trendu v oblasti marketingu kultúry. Spôsoby využitia rôznych foriem netradičných médií v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1