Počet záznamov: 1  

Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku

  1. Názov Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku
    Súbežný názovNon-traditional media and its application in the communication mix of Slovak cultural institutions
    Autorské údajeMarkéta Plichtová
    Autor Plichtová Markéta
    Zdrojový dokument Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou venovanej kulturologičke Anne Fischerovej : 15. mája 2014 v Bratislave. S. 171-179 CD-ROM. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014 / Gažová Viera ; Chomová Svetlana ; Chovancová Petra ; Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou. ISBN 978-80-223-3616-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * inštitúcie verejnoprávne * médiá * kultúra * Slovensko
    AnotáciaAktuálne otázky marketingu kultúry ako jednej z kľúčových sfér záujmu aplikovanej kulturológie. Nové typy marketingovej komunikácie, ktoré sú zmapované teoretikmi až po ich otestovaní marketérmi v praxi. Pozitíva a negatíva netradičných médií ako výrazného trendu v oblasti marketingu kultúry. Spôsoby využitia rôznych foriem netradičných médií v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.