Počet záznamov: 1  

Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí

  1. Názov Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí
    Preklad názvuFranchising as business concept in the 21st century
    Autorské údajeEva Bojková
    Autor Bojková Eva
    Zdrojový dokument ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 10, č. 22 (2015), s. 5-17. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franchising * podnikanie * služby * výživa * Noturhouse
    AnotáciaFranchising sa v súčasnosti najviac rozvíja v oblasti služieb, zdravej výživy a fitnes. Jednou zo spoločností, ktorá ponúka svoj obchodný koncept na báze franchisingovej spolupráce je spoločnosť Naturhouse, ktorá sa špecializuje na poradenstvo a odbornú starostlivosť v oblasti zdravého stravovania. Prezentácia spoločnosti Naturhouse, popis kritérií získania franchísy a postup zakladania vlastného franchisingového podniku pod touto značkou. Ťažkosti, ktoré súvisia s chodom konkrétneho franchisingového podniku Naturhouse. Identifikácia nedostatkov, ktoré sa vyskytujú nielen v celom systéme, ale aj v rámci podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 22-23

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.