Počet záznamov: 1
Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov
Názov Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov Preklad názvu Effect of the Marketing Communication on behaviour of the retirement age buyers Autorské údaje Andrej Kuba Autor Kuba Andrej Zdrojový dokument ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 10, č. 22 (2015), s. 158-173. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * seniori * zvyklosti obchodné * komunikácia marketingová * Slovensko * Európska únia * stratégia marketingová Anotácia Problematika vplyvov marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov. Dôležitosť skúmania faktorov, ktoré ich ovplyvňujú. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 22-23
článok
Počet záznamov: 1