Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov

  1. Názov Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov
    Preklad názvuEffect of the Marketing Communication on behaviour of the retirement age buyers
    Autorské údajeAndrej Kuba
    Autor Kuba Andrej
    Zdrojový dokument ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 10, č. 22 (2015), s. 158-173. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * seniori * zvyklosti obchodné * komunikácia marketingová * Slovensko * Európska únia * stratégia marketingová
    AnotáciaProblematika vplyvov marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov. Dôležitosť skúmania faktorov, ktoré ich ovplyvňujú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 22-23

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.