Počet záznamov: 1  

Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study

  1. Názov Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study
    Preklad názvuMarketing sociálnych médií v hotelierskych organizáciách a proces vytvárania hodnoty v interkultúrnom prostredí - medzinárodná prípadová štúdia
    Autorské údajeKarin Högberg
    Autor Högberg Karin
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 6-17. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá hotelierstvo * hotely * médiá sociálne * zvyklosti kultúrne * ruch cestovný * stratégia marketingová
    AnotáciaHotelové organizácie a ich využívanie vzťahového e-marketingu sociálnych médií na interkultúrnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.