Počet záznamov: 1
Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets
Názov Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets Preklad názvu Kultúrne rozdiely medzi krajinami a rozdiely v úrovni rozvoja regiónov v rámci krajiny: čo je dôležitejšie v predaji na B2B trhoch? Autorské údaje Anastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov, Katsairiyna Izbash Autor Klimin Anastasii Spoluautori Tikhonov Dmitrii Izbash Katsairiyna Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 3 (2015), s. 46-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zvyklosti kultúrne * stratégia marketingová * zákazníci * diferenciácia regionálna * kultúra * trh Anotácia Rozdielnosť kultúry medzi krajinami a jej vzťah k rozdielnosti úrovne sociálneho a makroekonomického rozvoja regiónov v tej istej krajine. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1