Počet záznamov: 1  

Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets

  1. Názov Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets
    Preklad názvuKultúrne rozdiely medzi krajinami a rozdiely v úrovni rozvoja regiónov v rámci krajiny: čo je dôležitejšie v predaji na B2B trhoch?
    Autorské údajeAnastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov, Katsairiyna Izbash
    Autor Klimin Anastasii
    Spoluautori Tikhonov Dmitrii
    Izbash Katsairiyna
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 3 (2015), s. 46-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zvyklosti kultúrne * stratégia marketingová * zákazníci * diferenciácia regionálna * kultúra * trh
    AnotáciaRozdielnosť kultúry medzi krajinami a jej vzťah k rozdielnosti úrovne sociálneho a makroekonomického rozvoja regiónov v tej istej krajine.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.