Počet záznamov: 1  

Osobitosti marketingovej stratégie v neziskovej organizácii

  1. Názov Osobitosti marketingovej stratégie v neziskovej organizácii
    Preklad názvuNon-profit organization and the unique marketing strategy
    Autorské údajeNikola Bobčíková
    Autor Bobčíková Nikola
    Zdrojový dokument ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 9, č. 20 (2014), s. 68-76. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-9593
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * osoby právnické * analýza swot * nástroje marketingové
    AnotáciaZosumarizovanie teoretických poznatkov z oblasti marketingovej stratégie, s osobitným zreteľom na neziskový sektor. Marketingové stratégie boli používané a spájané najmä so ziskovým sektorom, ale čoraz častejšie sa nimi zaoberajú už aj neziskové organizácie. Význam a potreba marketingu v neziskovom sektore. Využívanie marketingových stratégií ako spôsobu efektívneho fungovania neziskových organizácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 20-21

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.