Počet záznamov: 1  

Marketingový nástroj Product placement v českém prostředí

  1. Názov Marketingový nástroj Product placement v českém prostředí
    Autorské údajeJan Kramoliš, Martina Kopečková
    Autor Kramoliš Jan
    Spoluautori Kopečková Martina
    Korporácia Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně . Fakulta managementu a ekonomiky
    Vydavateľské údajeŽilina : GEORG , 2015. - 145 s.
    ISBN978-80-8154-108-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * komunikácia marketingová * produkty * výrobky * životnosť výrobkov * trh * legislatíva * médiá * product placement * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra889502

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    889502SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.