Počet záznamov: 1  

Customer Satisfaction Development In Retail Business

  1. Názov Customer Satisfaction Development In Retail Business
    Preklad názvuVývoj zákazníckej spokojnosti v maloobchode
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEBEEC 2015: : proceedings: of the 7th International Conference: "The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed World", Kavala, Greece, May 8-10, 2015. P. 99-105. - Kavala : University of Macedonia, Department of Balkan, Slavic and Oriental Studies Greece, 2015 ; EBBEC 2015 international conference. ISBN 978-960-363-063-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaGrécko
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá maloobchod * marketing manažment * seniori * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaKoncept zákazníckej spokojnosti. Hodnotenie spokojnosti senormi. Ukazovatele spokojnosti spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01592-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.