Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh
Názov Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh Súbežný názov Use of marketing tools in placing new products on the banking market Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * produkty bankové * hypotéky * distribúcia * komunikácia * mix komunikačný Anotácia Nové produkty ČSOB na Slovensku a v Čechách. Zavedenie služby mimoriadne splátky hypotéky. Využitie ceny, nástrojov distribučnej politiky a komunikačného mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01759-030, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 181.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1