Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh

  1. Názov Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh
    Súbežný názovUse of marketing tools in placing new products on the banking market
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * produkty bankové * hypotéky * distribúcia * komunikácia * mix komunikačný
    AnotáciaNové produkty ČSOB na Slovensku a v Čechách. Zavedenie služby mimoriadne splátky hypotéky. Využitie ceny, nástrojov distribučnej politiky a komunikačného mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01759-030, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti181.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.