Počet záznamov: 1
Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi
Názov Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi Súbežný názov Basic Aspects of Successful Communication Workers in the Tourism Sector with Clients Autorské údaje Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 98-103 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný medzinárodný * ruch cestovný zahraničný * strediská ruchu cestovného * kvalita služieb * personál * komunikácia interkultúrna Anotácia Základné zásady úspešnej komunikácie s klientom v sektore služieb. Kvalita komunikácie so zákazníkom v službách, a teda aj v cestovnom ruchu. V ktorých oblastiach a akým spôsobom sa treba vyhnúť komunikačným chybám. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01645-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 598.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1