Počet záznamov: 1  

Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi

  1. Názov Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi
    Súbežný názovBasic Aspects of Successful Communication Workers in the Tourism Sector with Clients
    Autorské údajeJuraj Litomerický
    Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 98-103 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný medzinárodný * ruch cestovný zahraničný * strediská ruchu cestovného * kvalita služieb * personál * komunikácia interkultúrna
    AnotáciaZákladné zásady úspešnej komunikácie s klientom v sektore služieb. Kvalita komunikácie so zákazníkom v službách, a teda aj v cestovnom ruchu. V ktorých oblastiach a akým spôsobom sa treba vyhnúť komunikačným chybám.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01645-011, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti598.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.