Počet záznamov: 1
Koncepcia TQM ako základ učiacej sa organizácie
Názov Koncepcia TQM ako základ učiacej sa organizácie Preklad názvu Concept TQM as a basis for a learning organization Autorské údaje Petra Szaryszová, Lenka Štofová Autor Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Štofová Lenka EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 19-25 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie kvality * riadenie znalostí * organizácie vedomostné * manažment znalostný * systém riadenia kvality Anotácia Základná koncepcia komplexného manažérstva kvality (TQM) je zameraná na zákazníka, vlastných zamestnancov organizácie, na procesy, na pracovné prostredie, ciele a výsledky a tvorí základ ISO 9001. Jej praktická aplikácia si vyžaduje postupnú zmenu správania sa zamestnancov podniku na základe vedenia, školení a motivácie zamestnancov, pričom čo najskôr za školením a tréningom musí nasledovať praktické využitie podporované nielen organizačne, ale aj motivačne. Koncepcia komplexného manažérstva kvality a vedomostí v kontexte so zlepšovaním vzdelávacích procesov v zmysle rozvoja a udržiavania učiacej sa organizácie ako súčasného trendu v konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01700-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 286.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1