Počet záznamov: 1  

Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie

  1. Názov Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie
    Súbežný názovPosition and Role of the Client (Patient) in Health Economics Health Care Marketing Starting Points
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 130-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Výstup z projektu ITMS 26240220087 Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava
    PoznámkyITMS 26240220087
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo
    Heslá zdravotníctvo verejné * financovanie zdravotníctva * služby zdravotnícke * starostlivosť zdravotná * kapitál ľudský * stratégia marketingová
    AnotáciaTeoretický základ zameraný na formuláciu východísk marketingu starostlivosti o zdravie, ktorý je založený na vymedzení pozície pacienta v ekonomike zdravia. Aktuálne východiská chápania marketingu zdravia alebo marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie. Základé názory na ekonomiku zdravia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01645-015, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti779.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.