Počet záznamov: 1  

Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky
    Preklad názvuPolitical marketing in the conditions of the Slovak Republic
    Autorské údajeJana Naščáková, Daniel Kerekeš
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Kerekeš Daniel
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing politický * kampane volebné * politika * Slovensko
    AnotáciaOpis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01698-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti434.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.