Počet záznamov: 1
Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky
Názov Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky Preklad názvu Political marketing in the conditions of the Slovak Republic Autorské údaje Jana Naščáková, Daniel Kerekeš Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Kerekeš Daniel Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing politický * kampane volebné * politika * Slovensko Anotácia Opis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01698-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 434.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1