Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie

  1. Názov Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie
    Súbežný názovMarketing research for management decisions
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. S. [1-8] online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015 / Kováč Jozef ; Onofrejová Daniela ; Petriková Andrea ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2488-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * marketing * rozhodovanie manažérske * prieskum * firmy * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika marketingového výskumného systému. Manažérske rozhodovanie. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Aplikácia metód marketingového výskumu. Výskum pozorovaním a prieskumom realizovaný v podniku Auto - technop.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01641-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF677 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.