Počet záznamov: 1
Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie
Názov Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie Súbežný názov Marketing research for management decisions Autorské údaje Naqibullah Daneshjo Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. S. [1-8] online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015 / Kováč Jozef ; Onofrejová Daniela ; Petriková Andrea ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2488-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * marketing * rozhodovanie manažérske * prieskum * firmy * zákazníci Anotácia Charakteristika marketingového výskumného systému. Manažérske rozhodovanie. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Aplikácia metód marketingového výskumu. Výskum pozorovaním a prieskumom realizovaný v podniku Auto - technop. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01641-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 677 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1