Počet záznamov: 1  

Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov

  1. Názov Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
    Preklad názvuShopping Centers in Bratislava and Attributes Influencing Consumer Preferences
    Autorské údajeFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Josef Kunc, Peter Barlík
    Autor Križan František
    Spoluautori Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kunc Josef
    Barlík Peter
    Zdrojový dokument Geografický časopis : [vedecký časopis]. Roč. 67, č. 4 (2015), s. 341-357 online. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2015. ISSN 0016-7193
    PoznámkyVEGA 1/0082/15. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.378 - Obchodná sieť
    Heslá centrá nákupné * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * siete maloobchodné
    AnotáciaZhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Správanie spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave.
    Kategória EPCADN
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01650-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF618.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.