Počet záznamov: 1  

Zákazníci a ich význam pre startup

  1. Názov Zákazníci a ich význam pre startup
    Súbežný názovCustomers and their importance for startup
    Autorské údajeRáchel Matušková
    Autor Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
    PoznámkyI-15-101-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá start-up * zákazníci
    AnotáciaAko aj pri iných existujúcich podnikoch, tak aj pri startupoch sú zákazníci jednou z najdôležitejších častí podnikania. Niektorí autori tvrdia, že zákazníci sú najdôležitejší, dokonca dôležitejší ako samotný produkt. V prípade startupov to platí niekoľkonásobne viac. Na prvom mieste dôvodov zlyhania startupov je neexistujúci trh. Startupy majú najmä počúvať zákazníkov, ich potreby a priania. Proces Vývoja zákazníkov podľa Blanka. Štyri typy zákazníkov podľa Blanka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01759-059, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti484.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.