Počet záznamov: 1
Zákazníci a ich význam pre startup
Názov Zákazníci a ich význam pre startup Súbežný názov Customers and their importance for startup Autorské údaje Ráchel Matušková Autor Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Poznámky I-15-101-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá start-up * zákazníci Anotácia Ako aj pri iných existujúcich podnikoch, tak aj pri startupoch sú zákazníci jednou z najdôležitejších častí podnikania. Niektorí autori tvrdia, že zákazníci sú najdôležitejší, dokonca dôležitejší ako samotný produkt. V prípade startupov to platí niekoľkonásobne viac. Na prvom mieste dôvodov zlyhania startupov je neexistujúci trh. Startupy majú najmä počúvať zákazníkov, ich potreby a priania. Proces Vývoja zákazníkov podľa Blanka. Štyri typy zákazníkov podľa Blanka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01759-059, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 484.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1