Počet záznamov: 1  

Inovácie a ich význam v produktovej politike

  1. Názov Inovácie a ich význam v produktovej politike
    Súbežný názovInnovations and their importance in our product policy
    Autorské údajeMarta Karkalíková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. S. 54-57 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dudeková Alena ; Hlavatý Ivan ; Knošková Ľubica ; Leščáková Martina. ISBN 978-80-225-4224-1
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá manažment produktový * inovácia výrobkov * tovaroznalectvo * riadenie kvality * materiály nové * produkty * konkurencieschopnosť
    AnotáciaInovácie predstavujú jeden z najlepších nástrojov ako udržať a zlepšiť konkurencieschopnosť podnikov v lokálnom aj globálnom podnikateľskom prostredí. Identifikovanie prínosu inovačných procesov v rámci produktovej politiky, ktorá je súčasťou organizácie so zavedeným systémom manažérstva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01720-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti263.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.