Počet záznamov: 1
Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume
Názov Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume Súbežný názov Methods used in neuromarketing research Autorské údaje Róbert Šlosár Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
Poznámky I-15-102-00 50%. - VEGA 1/0100/13 50% Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * metódy Anotácia Prehľad aktuálne používaných metód pri štúdiu mozgu pre marketingové účely. Z príspevku vyplýva, že možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov stále veľmi náročná. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01759-083, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 399.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1