Počet záznamov: 1  

Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume

  1. Názov Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume
    Súbežný názovMethods used in neuromarketing research
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    PoznámkyI-15-102-00 50%. - VEGA 1/0100/13 50%
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * metódy
    AnotáciaPrehľad aktuálne používaných metód pri štúdiu mozgu pre marketingové účely. Z príspevku vyplýva, že možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov stále veľmi náročná.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01759-083, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti399.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.