Počet záznamov: 1  

Keď sa reklama "nepodarí"

  1. Názov Keď sa reklama "nepodarí"
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentMarketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-3] [1,39 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    PoznámkyI-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia obchodná * kreativita * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * skupiny cieľové
    AnotáciaReklama, slogan, logo - nástroje, ktoré podnik využíva ako formu komunikácie a spôsob získavania preferencií spotrebiteľov. Kreativita, ktorej cieľom je zaujať potenciálneho zákazníka. Marketing a kultúrne odlišnosti jednotlivých krajín.
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01741-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.