Počet záznamov: 1  

Úloha inovácií v rozvoji organizácii

  1. Názov Úloha inovácií v rozvoji organizácii
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentMarketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-4] [3,12 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015
    PoznámkyI-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá inovácia * inovácia výrobkov * výrobky nové * stratégia inovačná * efektívnosť inovácií * produkty * úžitok * kvalita * konkurencieschopnosť
    AnotáciaInováciami rozumieme praktické prenesenie nových ideí ľudí do produktov, služieb, procesov, systémov a spoločenských vzťahov. Inovácia je zavedenie zmeny, v ktorej sa kombinujú existujúce statky novým spôsobom za účelom vyrobenia a uvedenia jedinečného produktu do praxe.
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01750-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.