Počet záznamov: 1  

Výzvy a trendy v customer relationship management

  1. Názov Výzvy a trendy v customer relationship management
    Súbežný názovChallenges and trends in customer relationship management
    Autorské údajeAnton Korauš, Roman Šíp
    Autor Korauš Antonín
    Spoluautori Šíp Roman EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokumentNástroje environmentálnej politiky 2015 : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 18. jún 2015. S. 54-56. - Žilina : STRIX, 2015 ; Nástroje environmentálnej politiky 2015 medzinárodná vedecká konferencia / Wittlinger Viktor ; Rusko Miroslav. ISBN 978-80-89753-05-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * médiá sociálne * komunikácia verbálna * marketing interaktívny * vzťahy s verejnosťou * technológie nové
    AnotáciaNástup sociálnych medií a šírenie mobilných zariadení umožňujúce poskytovateľom CRM (Customer Relationship Management) upgradovať svoju ponuku o nové funkcie, ktoré uspokoja zákazníkov využívajúcich nové technológie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01755-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.