Počet záznamov: 1
McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers
Názov McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers Preklad názvu McDonald's ako kultúrna značka v krajine postojov poľských spotrebiteľov Autorské údaje Marcin Komańda Autor Komańda Marcin Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 9, č. 24 (2015), s. 33-43. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2015. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobkov * globalizácia * kultúra * stratégia obchodná * stratégia podniková * stratégia marketingová Anotácia Analýza hodnotenia postojov poľských spotrebiteľov McDonald's na základe identifikácie postojov voči globalizácii a kultúrnym značkám. Identifikácia (zaradenie) služby, analýza kvality produktu a dopad služby na domácich podnikateľov a životný štýl a stravovacie návyky Poliakov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 22-24
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 528.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1