Počet záznamov: 1  

McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers

  1. Názov McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers
    Preklad názvuMcDonald's ako kultúrna značka v krajine postojov poľských spotrebiteľov
    Autorské údajeMarcin Komańda
    Autor Komańda Marcin
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 9, č. 24 (2015), s. 33-43. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2015. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobkov * globalizácia * kultúra * stratégia obchodná * stratégia podniková * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza hodnotenia postojov poľských spotrebiteľov McDonald's na základe identifikácie postojov voči globalizácii a kultúrnym značkám. Identifikácia (zaradenie) služby, analýza kvality produktu a dopad služby na domácich podnikateľov a životný štýl a stravovacie návyky Poliakov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 22-24

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF528.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.