Počet záznamov: 1  

Online marketing: sociálne médiá – revolúcia vo využívaní internetu

  1. Názov Online marketing: sociálne médiá – revolúcia vo využívaní internetu . 1
    Autorské údajeMartina Drahošová, Peter Balco
    Autor Drahošová Martina
    Spoluautori Balco Peter
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 1-2 (2016), s. 68-69. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne
    AnotáciaNové prístupy priameho kontaktu so zákazníkmi, inšpirácia pri tvorbe obchodnej a komunikačnej stratégie. Sociálne médiá spôsobili revolúciu vo využívaní internetu ako nástroja propagácie produktov a podpory ich predaja. Efektívnosť online marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.