Počet záznamov: 1
The Role of Alumni Relations in Higher Education Marketing Strategies
Názov The Role of Alumni Relations in Higher Education Marketing Strategies Preklad názvu Rola vzťahov s absolventmi v marketingových stratégiách vyššieho vzdelávania Autorské údaje Eva Bikárová Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 39-48 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * vzdelanie vysokoškolské * absolventi * stratégia marketingová Anotácia Význam absolventov pri marketingu vyššieho vzdelávania. Marketingové prístupy v propagácii vyššieho vzdelania. Implementácia vzťahov s absolventami do marketingových stratégií. Aktuálne trendy vo vzťahoch univerzít a absolventov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01948-079, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 683 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1