Počet záznamov: 1  

Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment

  1. Názov Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment
    Preklad názvuViacúrovňová marketingová bublina ako moderný fenomén rýchleho zbohatnutia
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 313-320 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.19 - Obchodné neprístojnosti. Nelegálny, nezákonný obchod
    Heslá marketing * predaj * obchod šedý
    AnotáciaRozdiel medzi viacúrovňovým marketingom a šedou zónou (pyramídová štruktúra). Sivá zóna ako neudržateľný podnikateľský model.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01948-014, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti674.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.