Počet záznamov: 1  

Marketingový aspekt úspešnosti prevencie voči rakovine krčka maternice

  1. Názov Marketingový aspekt úspešnosti prevencie voči rakovine krčka maternice
    Preklad názvuThe Marketing aspect of success of prevention against cervical cancer
    Autorské údajeRóbert Rehák
    Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 4 (2015), s. 43-56. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu ITMS 26240220087 Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava
    PoznámkyITMS 26240220087
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prevencia * medicína * farmakológia * liečivá * výskum marketingový * stratégia marketingová
    AnotáciaPrieskum súčasného marketingového postavenia vakcín proti rakovine krčka maternice na slovenskom trhu. Vypracovanie súboru odporúčaní pre zvýšenie predajnosti daných vakcín.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01824-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.